Ezt a bejegyzést itt irtam: Brandbuild.blog.hu
Érdekes megfigyelni magunkon is, hogy milyen az amikor lájkolunk. Elolvasod és megnyomod. Csak mert tényleg tetszik. Van persze az amikor odafigyelsz, de nem ezek azok a dolgok amik igazán sok lájkot kapnak.
A TÚRÓ RUDI, a Traubiszóda stb. ha látod, akkor nyomod. Igen én is szeretem. De nem fogsz visszamenni és nem nyomod meg újra meg újra. Nem azért mert nem lehet, ha lehetne se tenné valószínűleg. Persze ezt nem tudjuk, és szívesen letesztelném, de az én hipotézisem ez és ennél is maradok egyelőre.
Olyan üzeneteket kell küldeni, ami impulzus tevékenységre, serkenti az embereket. Mindez nem újdonság, de igen gyakran elfelejtjük ezt miközben a közösségi média rengetegében hajszoljuk az elérést.
Érdemes tudatosítani és amikor önellenőrzést tartunk a kommunikációs folyamban akkor érdemes ezt is figyelembe venni.
Ma már a facebookon élünk. Volt idő mikor azt mondtam, hogy ami nincs a neten az nem létezik. Ma ami nincs a facebookon az nem létezik. Az inpulzus tevékenység egyik legszebb példája a Hipermarket. Végigmész a sorok között és ami megtetszik azt beleteszed a kosaradba. Ilyen a hírözön is. Végigolvasod és ha van Like gomb akkor megnyomod. Ha nincs akkor meg nem.
Lehetővé kell tenni az embereknek hogy véleményt nyilvánítsanak, hogy éljenek az impulzus erejével.