CSAK LAZÁN

A megfelelésvágy és a teljesítménykényszer leküzdéséről , arról hogy kell az életet könnyen venni akkor, ha az élet vezető pozícióba sodort.

Licenc

Creative Commons Licenc

HTML

Férfi erő Női erő

2012.03.07. 18:25 | Sándor Zsolt András | Szólj hozzá!

A párkapcsolatod tölt fel energiával vagy elmenekülsz belőle pl a munkádba. Nem újdonság és nem hinném, hogy neked, aki olvasni szoktad a blogom újat mondanék a témában. De ez is hozzátartozik a lazuláshoz és nekem fontos, megváltoztatta az életem és folyamatosan befolyásolja.

Az egyik kedvenc filmemben  a Szelek Szárnyán (WIND 1992) elhangzik valami ilyesmi: „Joe aki megoldja a nőket.."

Én nem vagyok Joe és nem tudom a megoldást. Csak azt tudom, hogy én tudok adni vagy gerjeszteni női erőt a páromban Ő pedig ugyan így tud férfierőt ébreszteni bennem. Persze az ellenkezője is igaz. El is tudjuk venni egymástól. Nem tudom, hogy csináljuk. Valószínűleg a férfi női szerep tisztásásában van a probléma.
Ma ezek a szerepek változnak. A nők férfiasodnak a férfiak nőiesedek. Én csak a pasi oldalról tudok beszélni. Azt várják el tőlem, hogy gyengéd legyek, de vigyen haza minden hónapban a mamutot. Finoman szólva „nem egyszerű"...

Az biztos, hogy ha jó helyen vagy és nem menekülsz a munkádba a párkapcsolatod elől, akkor az otthon generált női vagy férfierődet beviheted a munkahelyedre és kiélheted ott. Persze fordítva is lehet, csak az valahogy más. Amit a munkából merítünk az nem olyan elemi. A szerelem, a szex a férfi és a nő olyan energiát képes előállítani, amit semmi más. Én éreztem és érzem ma is amikor nem volt vagy nincs ez rendben és ez a természet adta férfi erő nincs rendben bennem.

Ha tudnám a megoldást, akkor most nem írnám ezt a bejegyzést. Ha  majd megvilágosodom, mint Joe akkor azt is megosztom majd az okulásotokra.

A bejegyzés trackback címe:

https://take-it-easy.blog.hu/api/trackback/id/tr124295917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása