CSAK LAZÁN

A megfelelésvágy és a teljesítménykényszer leküzdéséről , arról hogy kell az életet könnyen venni akkor, ha az élet vezető pozícióba sodort.

Licenc

Creative Commons Licenc

HTML

Kontrolálás

2012.10.26. 23:41 | Sándor Zsolt András | Szólj hozzá!

Menedzserként azért fizetnek, hogy döntéseket hozzak és kontroláljam a folyamatokat. Sőt azért is szoktak fizetni, hogy létrehozzam a nem létező folyamatokat, hogy majd ŐK tudják azt kontrolálni.

Sok-sok visszajelzést kapunk az életben, hogy akkor vagy jó és eredményes, ha kontrol alatt tartod az életed. A sikeres emberek mind így csinálják. Lehet hogy most azt gondolod, hogy a rock zenészeknél persze nem így van. Nem egészen és nem minden binális. De csak az a rock zenész lett sikeres aki a tehetségét és az izgató szereket annyira kordában tudta tartani, hogy ne haljon bele. Az egy nagyon komoly kontroll. De mi mindannyian nem vagyunk ultratehetséges kreatív zenészek. Olyan emberek vagyunk, akik holnap felkelnek és bemennek a munkahelyűre és húzzák az igát.  

A kontrolálásban nagymenő vagyok. A kontrolálás az megfelelés. Valamihez képest csinálsz dolgokat. Az az emberei pszichében a legszebb, hogy saját magunkhoz képest is lehet megfelelni.

„én olyan vezető vagyok…”

„én liberális apa, anya vagyok…”

„ én izgága  nyugodt vagyok….”

Ha bármelyik gondolatodra kapsz visszajelzést azt megerősíted. De az a kérdés hogy „Te szeretnéd azt csinálni?” mármint aminek éppen megfelelsz. Nem az a kérdés, hogy olyannak érted-e magad hanem hogy szereted-e?

Ha nem szereted, akkor hagy abba. Mert hogy kontrolálni valamit az egy dolog, az csak azt jelenti,hogy szabsz egy határt és kész, de szabályozni egy folyamatot vagy választani a folyamatok között az egy következő szint.

Szerintem erősebb leszel, ha választ és nem csak kontrolálsz, azaz megfelelsz. Gondold át.

A bejegyzés trackback címe:

https://take-it-easy.blog.hu/api/trackback/id/tr814872369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása