CSAK LAZÁN

A megfelelésvágy és a teljesítménykényszer leküzdéséről , arról hogy kell az életet könnyen venni akkor, ha az élet vezető pozícióba sodort.

Licenc

Creative Commons Licenc

HTML

Hazudsz még magadnak?

2012.11.01. 09:45 | Sándor Zsolt András | Szólj hozzá!

Mit szeretnél elérni az életedben? Kinek szeretnél megfelelni? Azt csinálod amit szeretnél?

Amikor nekem először feltette egy kedves barátom azt a kérdést :

„Tulajdonképpen mit is szeretnél csinálni?”

Először elkezdtem a mondatot, és aztán szépen abbahagytam a dumált.  Eljutottam odáig, hogy már nem védekeztem, nem kezdem el hazudni magamnak, hogy tudom. Persze még nem tudattam, hogy mit szeretnék.  Az a szomorú. ha magadnak hazudsz akkor másnak is, a szeretteidnek is, pedig azt nem szeretnéd.

Most már tudom mit szeretnék:  Azt szeretném csinálni ami jól esik.

Volt idő mikor célokat határoztam meg (sőt másoknak is ezt tanácsoltam, elvártam) . Pontos mérhető materialista célokat. Mikorra mit lesz. Ma már nem így csinálom. Egy cél van megtalálni azokat az embereket, azt a társat, azt a tevékenységet akivel és amit szívesen csinálok. Ahol nincs megfelelés. Nincs hazugság nincs manipulálás: Csak őszinteség. Nehéz dolog ez…. Mert magamnak is meg kell felelni és azt a legnehezebb elengedni.

Hazudok –e magamnak? Igen még igen.  De dolgozom rajta, hogy ne így legyen.

Honnan veszed észre, hogy baj van? Mindig kapsz rá visszajelzést. Csak az a kérdés hogy észre veszed-e és hogy jól értelmezed-e.  Nehéz.  Nagyon nehéz, mert sokszor az egész életed megkérdőjeleződik. Kicsit durvábban úgy érzed, hogy szembe kéne köpnöd magad…

Ne tedd! Nem leszel kevesebb azzal, hogy bevallod magadnak, hogy mást szeretnél, sőt erősebb leszel mert csak a félelmeidet veszíted el.

A bejegyzés trackback címe:

https://take-it-easy.blog.hu/api/trackback/id/tr74872408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása