CSAK LAZÁN

A megfelelésvágy és a teljesítménykényszer leküzdéséről , arról hogy kell az életet könnyen venni akkor, ha az élet vezető pozícióba sodort.

Licenc

Creative Commons Licenc

HTML

40 éves korodig eléred a karriered csúcsát!

2011.10.07. 11:58 | Sándor Zsolt András | Szólj hozzá!

avagy a befektetési időszak meddig tart?

 
Már egyszer írtam a 20/80 szabályról, és itt is igaz, hogy az emberek 80% -a eléri a karriere csúcsát 40 éves korára.
 
Én azt értem ez alatt, hogy a karrierlétrán eléri a maximális pozíciót: beosztott, csoportvezető, középvezető, főnök vagy tulajdonos. természetesen a szinten belül feljebb lehet lépni azaz, lehet az ember jobban kereső, jobban megbecsült alkalmazott, még nagyobb vállalt középvezetője vagy a tulajdonában lévő vállalat lehet még nagyobb.
Azonban szintet, csak az emberek 20% vált 40 fölött. Mindez az én hipotézisem, az én állításom egy csomó adattal és érvvel alá tudom támasztani, de nem egy igazi kutatás eredménye. Ennek fényében azért én ki merem jelenteni hogy ez szignifikánsan jelen van a társadalmunkban.
 
Én 21 éve koromban találkoztam ezzel a gondolattal, azóta voltam multi alkalmazott, csoportvezető, megélhetési menedzser, cégvezető most meg már elmúltam 35…
Akkor amikor találkoztunk és meg ez a gondolat, egy idős jogász tanította a testvéremet dolgozni. Meg lehet és meg kell tanulni dolgozni. Feladatot értelmezni, elvégezni, beszámolni, majd vezetőként mindezeket delegálni. Megtanultam.
 
Rendszeresen találkozom a 80% hoz tartozó emberekkel, de van szerencsém ismerni olyanokat is akik a 20% hoz tartoznak. Megjegyzem Ők általában későn érő típusok.
Ha ott állsz a negyven előtt akkor itt az alkalom hogy még egy utolsó nagyot válts. Nem éri meg tovább várni!. Ha meg túl vagy rajta akkor két lehetőséged van:
 
Elfogadod a helyed és ott törekszel a boldogságra, vagy eldöntöd, hogy te a 20%-hoz tartozol és váltasz. Mind a kettő nehéz pálya.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://take-it-easy.blog.hu/api/trackback/id/tr663284719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása