CSAK LAZÁN

A megfelelésvágy és a teljesítménykényszer leküzdéséről , arról hogy kell az életet könnyen venni akkor, ha az élet vezető pozícióba sodort.

Licenc

Creative Commons Licenc

HTML

Te változtál felnőtt korodban? Egyáltalán lehet?

2011.09.05. 17:47 | Sándor Zsolt András | Szólj hozzá!

Önmagában egy kiforrott egyéniség nem változik már sokat. Mondják. Szerintem egy tudatos ember igen is változik, belát, elenged, megfontol, gyorsabb, lassabb lesz.

Én azt gondolom, hogy két véglet esetében nincs igazi változás. Az egyik véglet aki eljutott az önismert olyan fokára ahonnan már nem lehet komoly változást elérni. A másik véglet aki inkább beletörik, beleroppan, de nem változik. Ennek a végletnek van olyan hazugságba burkolt megoldása is amikor nem törik el mert nem vesz tudomást a valóságról. Nem a bolondokra gondolok az kóros. Igen is van egy olyan állapot amikor az Énünket úgy burkoljuk körül hogy azt teljesen elvisszük és nincs is szükség a változásra, de még normális emberek maradunk. (ha a pszichológia erre azt mondja hogy kóros ám legyen és akkor is érzem hogy van ilyen,  nagyon buta és nagyon okos embereknél láttam ilyet )
 

Le lehet élni egy életet ilyen hazugságokra építve. Azt sem vesszük észre, hogy sok- sok jel volt, de mi hazudunk magunknak tovább mert így kényelmes.
A többiek, elfogadják azt a tényt, hogy érdemes változni, teszik is sokszor. De leginkább csak tudják hogy kéne és küzdenek vele. Ők azok akik nem kezdik újra az életüket, nem menekülnek el illetve nem hazudnak maguknak, hanem változnak. Nem a varangyról beszélek…
 
Bizonyos békék, ha a saját pocsolyájának a levével együtt emeled ki és teszed a fazékba, simán megfő. Ha ugyan ezt a békát sima vízbe teszed és azt kezded melegíteni, kiugrik. 
 
A változás az nem azt jelenti, hogy elviseled, hogy megfőznek. a változás az ha kiugrasz a vízből.
 
Én változtam. Sokat. Persze ha az általános iskolai osztálytársaimat kérdezed, akkor lehet hogy azt a választ kapod hogy nem sokat változtam. Mert én pl akkor egészen Önmagam voltam. Abban a közösségben ott és akkor. Utána elkezdett benőni a fejem lágya és elkezdem megfelelni a világnak és saját magamnak. Felvettem egy csomó álarcok és kabátot hogy olyannak lássam magam a tükörbe ami megfelel az elkezeléseimnek. Azok akik kezdő multi menedzserként ismertek azok azt mondanák, hogy sokat változtam. Én azt mondom, egyre inkább Önmagam vagyok, és kezdem jól érezni magam.
 
Te Önmagad vagy? Változol?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://take-it-easy.blog.hu/api/trackback/id/tr113204596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása