CSAK LAZÁN

A megfelelésvágy és a teljesítménykényszer leküzdéséről , arról hogy kell az életet könnyen venni akkor, ha az élet vezető pozícióba sodort.

Licenc

Creative Commons Licenc

HTML

Beharangozó

2011.06.24. 12:44 | Sándor Zsolt András | 1 komment

Neked szólnak az írásaim. Aki már elindultál azon az úton amin én is járok. Aki elfogadtad a piros kapszulát mint Neo a Mátrixban. Tudod, hogy miről beszélek. Sok kérdésem volt és egy csomóra nincs még válaszom. De megéltem már az úton sok-sok kátyút és kanyargott velem, éreztem magam hullámvasúton sütött a nap és volt borult az ég.

Volt olyan is, amikor eltévedtem, letértem az útról és fájt mire megint rátaláltam.Dolgoztam multiban, voltam beosztott, neveltem más gyerekét, nevelem a sajátjaimat, tanítottak mérnöki tudományokra, tanultam és művelem az ezoterikusnak mondott tanokat. Voltam sikeres vezető és válságmenedzser 5 milliárd felett, építettem és romboltam cégeket. A megélt és megtapasztal események olyan látásmódot adnak és olyan tudás birtokába kerültem, melyet szeretnék veled is megosztani.


Azokat a témákat fogom feldolgozni amik megváltoztatták az életemet. Összeírtam a témákat van aminek a címe is félelmetes volt és volt olyan amin nagyot kacagtam. Ebből rögtön rájöttem magam is hogy van olyan téma amivel még nekem is dolgoznom kell.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://take-it-easy.blog.hu/api/trackback/id/tr513011175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása